Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Tuesday, September 6

Salam Aidilfitri.. =)


Salam Aidilfitri...




Hye... Dikesempatan terluang nie.. aku nak mengucapkan selamat hari raya to all friends.. yang mengenali aku.. dan yang tak berapa nak kenali aku.. heee ~ Hope hari raya tahun nie memberi begitu makna kepada kamu semua...


SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Sangat la tipu kalau aku cakap "Hari raya lah paling tak best".. kan? kan? Not to u ~alls but Yes to me.. Nak buat macam mana kan? Dah lumrah kehidupan kita.. tak semua orang akan rasa gembira, bahagia dan senang bila menyambut raya... masing-masing ada masalah yang tak boleh dielak..

Paling penting... apa yang berlaku.. mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku.. Yang aku mampu adalah sentiasa tersenyum pada zahir.. but reality ? Hanya Allah s.w.t yang memahami apa yang aku rasa.. betapa banyak nya aku bersabar... =) Lagi pun tak rugi kita bersabar... =)

So, untuk menutup segala keluh resah dan moody aku... maybe paksa kan diri aku dengan menunjukkan wajah yang ceria pada zahirnya.... =) Nmpak tak macam tak ikhas?? no lah okey... aku ikhlas... cuma terpaksa berselindung.. =)



--------









No comments:

Post a Comment