Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Tuesday, May 24

Jom Layan Juvana !!!~


Jomm.. Layan Juvana !!!

SETIAP ISNIN~9 MALAM~DI TV3


Assalamualaikum...

Heloo~ U~oLLs.. Selamat Minum Petang =) Nampak tak kat atas nie.. Hehe.. Drama Juvana yang baru je ditayangkan setiap Isnin 9 Malam di Tv3.. Nak kata baru tue tak la sangat .. nak kata lama sangat pun tak juga so half laa.. hahaha.. Semua nya 13 Episod .. Kalau tak silap dah 5 episod pun berlalu.. Tapi Seyes wehh.. citer nie best la.. shiokk... bukan ape.. asyik-asyik layan citer cintan-cintun kan.. nak gak layan citer lain pulok kan ~ So, setiap hari isnin pukul 9 malam aku akan get ready di depan Tv.. huhu.. Lagi pun.. 13 episod jea.. tak lah lama sangat kan~So, semua orang boleh tengok sebab citer nie kat TV3 tak payah la korang nak langgan sana - langgan sini yokk ~ =)


Layan jab !!!




Sinopsis Drama Juvana

JUVANA, sebuah drama bersiri yang akan mengupas sisi hidup pesalah-pesalah juvana. Selain menyelami dunia dan perasaan hati pesalah juvana, JUVANA juga mahu mendidik para penonton supaya mengambil iktibar daripada paparan kisah kehidupan watak-watak siri drama tersebut. Drama Juvana mempunyai 13 episod semuanya, mengisahkan seorang remaja bernama Daim Yahya yang telah dituduh membunuh ibu dan teman lelaki ibunya. Daim telah dihantar ke sekolah pemulihan akhlak Wira Bakti iaitu sekolah badan bukan kerajaan semasa umurnya 17 tahun.Dalam drama ini Raja lakonan Bront Palare akan menjadi watak warden yang jahat, Raja tidak memperdulikan Daim (Zahiril Adzim) yang dibuli oleh penghuni asrama yang jahat. Macam menarik bukan drama Juvana ini, tambahan pula ada Bront dan Beto Khusairay.Daim kemudiannya mendapat sinar gembira apabila Cikgu Zakiah lakonan Izreen Azminda ( yang watak jahat dalam Samson Delaila). Cikgu Zakiah ini menjadi baik dalam drama Juvana ini. Dia akan membantu Daim yang lemah dan selalu menjadi mangsa buli rakan-rakan samseng yang ada di sekolah itu.



~ Nah korang layan gambo nie ~


Pelakon dari Drama Juvana


Lakonan Botak nie pun best huhu.. masyukkk ~


Kenali setiap watak pelakon didalam Drama Juvana



Pelakon Utama

Zahiril Adzam / Daim Yahya

~ Saya amat suka Pelakon Zahiril Adzam sebab muka die mirip kawan lama saya dan lakonan die pun mantop n mavulus ~


So... Mohh layan sekaly =))


So, Kalau korang nak taw lagi details tentang DRAMA JUVANA yang bersiri nie just click HERE ok ..


~ SELAMAT MENONTON ~


7 comments:

  1. abang juga tonton JUVANA

    hahaha

    ReplyDelete
  2. juvana ni best jugak.. tak leh blah tgk mamat botak tu.. lakonan dia hidup.. sakit hati tengok. keh keh

    ReplyDelete
  3. Abang Zam : Yo ke .. Sehati Berdansa nampak =)

    Akid : Haha mutoi2.. bengang gak ar.. Gangster habis ..cian Daim.. =))Tp best ! menjadi kan..

    ReplyDelete
  4. pehh..citer pesen remaja memang sedak..haha

    ReplyDelete
  5. Haha...
    Kena kat hiro ~
    Sedak ke, jangan lupa minum air nohh ~
    =D

    ReplyDelete
  6. oh, hai, KAMI follow sini. :)

    ReplyDelete
  7. Kami hidup : thanks follow kami disinies =))

    ReplyDelete