Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Saturday, September 3

I just need him now =(


Assalam.. u~olls..

Hanya ingin meluahkan apa yang tersirat didalam hati yang penuh tanda tanya..

" Seriusly, kadang-kadang aku pelikz gile, Didalam sebuah hubungan di usia muda.. macam mana ek diorang boleh kekal hingga ke alam perkahwinan? Rahsia ape yg diorang guna .. sampi kekal begitu lama? tetapi bagi aku .. of course la kesetiaan dan kejujuran.. tapi tipu lah kalau tak dak ribut petir yang melanda dalam sebuah hubungan? tapi macam mana diorang handle? "

Aku selalu tertanya tanya menda nie..

...dan jawapan yang tepat.. mungkin jodoh diorang agak nyer... =)


Opss... susah betul nak memahami hati seseorang tue... Macam-macam jenis perangai pelik.. tapi kenapa susah sangat nak berikan penjelasan ??
Penat la.. Cam nie =(


4 comments:

  1. oh, kalau takut dilambung ombak, jgn buat rumah kat tepi pantai.

    ReplyDelete
  2. jujur dan kepercayaan sangat penting..tak de maknanya nak setia kalau kita tak percaya

    ReplyDelete
  3. To Anayue > yup betul tue =)

    ReplyDelete