Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Sunday, June 12

Tsucintami Problemas


Tsucintami Problemas



Memang lumrah dalam kehidupan kadang-kadang kita berada di atas sekali dan kadang-kadang terlampau bawah sangat.. so, lebih baik serdahana dari terlampau lebih atau terlampau kurang.. contoh yang paling terbaik dalam masakan.. kalau nak tambah rasa yang enak, mesti lah masuk perisa kan.. ta kisah la... perisa jenis or jenama apa pun.. tapi mesti setengah ja kan.. kalau terlampau sedikit pun, tak boleh dan kalau terlampau banyak sangat pun tak boleh so, Biarkan ianya serdahana..

Hehehe.. bukan segmen masakan yo0.. just nak bagi contoh jew..
Jangan salah anggap yer.. =P

Sebenarnya, aku nak ketengahkan perihal Cinta atau dalam English we Call Love ( Versi Lady Gaga ) hahaha.. Aku bukan lah nk hujah macam penceramah ok.. hehe.. just nak luahkan apa yang bersarang didalam hati jewp.. sebab disini lah tempat nya untuk aku lepaskan segalanya =)) sekurang-kurangnya beban tue ringan lah sikit kan.. Tak de lah kepla hotak nie berat nak mamp** kan .. hikhik..

Apa yang aku nak cakap ini jea :


For Man : Kalau belum bersedia dalam perhubungan.. just chill meh... jangan la nak paksa kan diri tue.... yes!!.. bukan sume benda ko nak bg taw kt aweks ko beb ! tapi jangan la nak buat something tue sampi aweks ko tu shak ko bukan-bukan ... Sial la ko nie... Bila dah awek ko shak yang bukan -bukan ko tau pon nak serabot kepala....

For women : Kalau dah nak marah sangat.. beragak-agak la.. jangan la lepas suma amarah ko tue dekat balak ko, kang tak pasal-pasal kena talak 10 kowt.. huhu.. kalau dah terlepas amarah ko tue.. tak reti-reti nak mintak maaf kea.. kalau dia sayang ko, dia terima ko balik punye..


~Situasi : Tengah di landa tsucintami

~Location : Sebelum tidur..



*Merapu meraban !!




3 comments:

  1. tikus yang gua sayang tak datang balik rumah gua.dem2

    ReplyDelete
  2. Imran nyambek : asal tak datang balik kat rumah lu, mungkin Tikus Lu x cukup kasih sayang kowt huhu =P


    Isteri Encik Bard : Hhehe memey la.. hikhik.. dolphine nie hidup dalam swimming pool.. hikhik

    ReplyDelete