Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Wednesday, June 8

Saya Perlukan Senyuman Anda sahaja =D


Assalamualaikum..

To U~ Olls ~ Soryy sebab dah lama tak update entry sebab korang-korang faham la.. musim cuti Sekolah nie.. boring juga kalau asyik lepak kat umah jea .. heee nanak juga Bercuti kann.. even tak lama pun aku bercuti tapi kenikmatan begitu terasa heee ~ Sebelum aku nak bla..bla..blaa.. lagi, aku nak ucapka Thanks a lot!! kepada sesape yang pernah visit my blog, Give your comment, and yang follow .. walaupun tadelah hebat sangat blog aku nie,. tapi aku amat berterima kasih yer .. haa.. tak lupa juga yang rajin-rajin membaca entry chill aku. hihi (Chill la sgt kan ..) hikhik..
Nah... aku nak hadiah kan pic nie kat korang... jangan lupa senyum taw.. selepas tengok.. hikhik




Chakk ! Chak ! Chak ! =D



Back to the topic yo0o0o.. Hehe.. actually cuti sekolah nie.. memang tak dinafikan ramai yang mengambil kesempatan untuk lepak dengan family, kawan-kawan, saudara-mara, teman tapi mesra , tak pun teman tapi baru nak mesra, hihi tunang ke.. husband ke..wife ke.. boyfriend ke.. special boyfriend ke.. tak pun skandals ke.. hikhik ape-ape jea la.. yang penting ..Enjoyy !! hahaha

Waktu ccam gini lah kita leh luangkan masa dengan yang tersayang kan.. i mean family ..la.. kalau korang tue tak tau la.. hehe. Banyak juga lah perkara yang kita leh kongsikan dengan family, tambah2 lagi tentang masalah yang kita hadapi tak pun bincangkan tentang masa hadapan dan sebagainya lahh..

Hmm.. tak lupa juga kepada yang nak buat perancangan masa hadapan .. Sudah semestinya "BERKAHWIN " hehe.. =D . Memang tak dinafikan ramai giler kowt kenduri kahwin.. macam-macam jenis kad kahwin atas meja depan nuhh.. sampai loteih den tengok.. hehe.. papew pun dapat juga tengok diorang punyer persiapan, hantaran, baju pengantin dan sebagainya.. orang kata servey-servey la sikit kan.. hikhik.. penting tue.. tambah-tambah pompuan.. Kalau boleh urusan perkahwinan nie lebih afdal kalau kita sendiri yang bertungkus lumus uruskan sendiri tanpa mengharapkan bantuan orang lain.. Biasa lah hidup kan bermacam-macam dugaan.. mulut orang bukan boleh ditutup.. mesti suma benda ada yang tak kena~

So, kepada sesiapa yang bakal @ sudah pun menjadi pengantin baru.. aku ucapkan tahniah.. dan "SELAMAT PENGANTIN BARU" dan kepada yang nak bertunang pula "SELAMAT BERTUNANG" =) Semoga Korang berbahagia sampai ke akhir hayat.. Amin.. =D


Chill la.. kan..=D

Ok ... Sebelum aku nak akhiri hujah yang tak berapa nak panjang nie.. Aku nak share something dengan korang.. Aku sebenarnya dah lama dah nak share mende nie.. tapi hari nie , baru aku dapat share.. Korang layan lah .. Memang Sempoii habis...



THE YELLOW DRIVER



P/s : Korang boleh buat gaya nie ke ? Kasi demo cikit .. hihi

1 comment: