Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Wednesday, May 4

Nikaviolet GA...jom join.....



Heloo kamu ! kamu & kamu lagi =)

Today i nak joint G.A lagi ye.. Sambil-sambil Blogworking tadi terjumpa macam-macam jenis G.A dan segmen , tapi tengok Miss Nadhirah punye G.a macam cute2 jer. hehe saya pun nak Juga. Insyaallah kalau saya ada rezeki lah . kan.kan.kan. Kalau sebaliknya pun takpe lah kan.kan.kan.

Ok. Miss Nadhirah punyer G.A seriusly Simple -Mimple jea k. sO, tak payah nk kusut-kusut kan kepala anda. Walaupun simple tapi ada kelainan nyer tersendiri yes! saya suka G.a anda =). Seperti yang dinyatakan oleh Miss Nadhirah nie dia nak tahu maksud nama yer ? & sapa yang bagi nama tue ?

Ok. Let me introduce my self -,- My full name is NAWWAR FATIN SUFINAZ . Panjang x? hehe Masa dekat sekolah Menengah dulu, ramai Senior-senior duk cakap nama macam galah panjang. haha. nak buat macam mana kan dah mymum yang letak kan. huhu. so i kena accept la. tp ramai yang prefer panggil saya Nawwar @ Faten la. Nama yang belakang tue jarang laa orang nak panggil. kan.kan.kan.

Maksud penuh untuk nama saya nie : Nawwar - Same as Nur @ Noor lah so boleh lah dikatakan sebagai BerCahaya , Fatin - Genik & Cantik and Sufinaz - None .>,< Ha! sebelum terlupa tarikh akhir untuk join contest nie 31 MEI 2011 . So Jom..Jom.. Join sama-sama =)

Sekian, Terimas ;)

P/s : Kalau nak join contest ni just click banner Miss Nadhirah atau pun Click nie .




Tuesday, May 3

First GiveAway Ibu balqis



First GiveAway Ibu Balqis

i Joint GiveAway lagi dari Ibu Balqis pulak =)

Tag : Miss Ezaty & Miss Aqilah

Dah siap =)






MRS FIZA GIVEAWAY!!!


MRS FIZA GIVEAWAY !!!


Joint Ga dari MRS FIZA =)

Kalau nak joint GA by MRS FIZA nie click --> MRS FIZA

Thanks =)

Thanks Again Yeah !!!



Assalamualaikum..


Heloo lalole All..

Saya Amat Happy sebab si S bagi saya this Toblerone. Hehehe. Sapa suruh sakitkan hati saya. saya dah dapat membalas dendam saya terhadap si S saya. hehe. Rasakan. Nasib baek dalam Watson tue ada jual Toblerone saiz yang kecik punya .. kalo tak, dah lama saya Denda si S belikan saya Tobleron yang besow. hahaha. Yes !

Bukannya apa, si S nie dia tak suka langsung nak makan coklat. makna kata dia tak suka coklat lah. tapi saya pula suka Coklat. watever jea. kalo dah namanya Coklat saya Cik faten yang punya yerr!! =P Maafkanlah saya jika saya selalu habiskan coklat Miss NIBA masa dekat Hostel dulu =)
Saya sayang anda la Miss NIBA. Saya tak lupa pengorbanan anda memperkenalkan saya Koleksi Coklat yang anda suka =). =)

Seriusly, This Coklat memangg SEDAP & MASYUK. So kepada sesiapa yang dah lama tak makan coklat @ tak suka makan coklat @ dah boring dengan coklat yang anda makan selalu @ Teringin nak kan kelainan dalam menikmati Coklat Just Try Toblerone. Memang sedap . Harga dia dalam lingkungan RM5 jea untuk saiz yang kecik. Cuba laa..


Jangan lupa mencuba taw ! Conform nak double =)


Saturday, April 30

Thanks For Everything


Thanks For Everything

Thanks make me back !

Thanks to save us Relationship !

:: i APPRECIATE it ::




P/s : Love is an act of endless forgiveness, a tender look which becomes a habit

◕‿◕



Friday, April 29

'Dayana AZ dan MiszyDian's buat LUCKY DRAW! '


'Dayana AZ dan MiszyDian's buat LUCKY DRAW! '


Hye !!!

Today i joint Luck Draw lagi By 'Dayana AZ dan MiszyDian's .
Seriusly, Tengok Coklat-Coklat dalam Banner atas nie Fuhh~ Geram doe Rasanya.
Sebabnya Saya amat Suka makan Coklat !
Love Coklat =)

Klik Dayana AZ dan MiszyDian's untuk joint Luck Draw nie.

Akhir Sekali nak tag dekat Cik Zatty, Cik Qilah & Cik Miza

DAH PUN SIAP

=)





Thursday, April 28

Kisah Hati


Kisah Hati by Alyah

Lagu nie dituju khas buat seseorang yang amat saya Sayang & Cinta,
Walau bagaimana pun saya minta maaf banyak-banyak kerana membuat keputusan yang
yang amat Drastik. Ini untuk kebahagiaan dirinya juga .
::Maafkanlah diri ini ::




Kisah Hati by Alyah

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Hanya sempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Hadir di angkasana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

p/s : Maafkan saya ...