Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Wednesday, May 4

Nikaviolet GA...jom join.....



Heloo kamu ! kamu & kamu lagi =)

Today i nak joint G.A lagi ye.. Sambil-sambil Blogworking tadi terjumpa macam-macam jenis G.A dan segmen , tapi tengok Miss Nadhirah punye G.a macam cute2 jer. hehe saya pun nak Juga. Insyaallah kalau saya ada rezeki lah . kan.kan.kan. Kalau sebaliknya pun takpe lah kan.kan.kan.

Ok. Miss Nadhirah punyer G.A seriusly Simple -Mimple jea k. sO, tak payah nk kusut-kusut kan kepala anda. Walaupun simple tapi ada kelainan nyer tersendiri yes! saya suka G.a anda =). Seperti yang dinyatakan oleh Miss Nadhirah nie dia nak tahu maksud nama yer ? & sapa yang bagi nama tue ?

Ok. Let me introduce my self -,- My full name is NAWWAR FATIN SUFINAZ . Panjang x? hehe Masa dekat sekolah Menengah dulu, ramai Senior-senior duk cakap nama macam galah panjang. haha. nak buat macam mana kan dah mymum yang letak kan. huhu. so i kena accept la. tp ramai yang prefer panggil saya Nawwar @ Faten la. Nama yang belakang tue jarang laa orang nak panggil. kan.kan.kan.

Maksud penuh untuk nama saya nie : Nawwar - Same as Nur @ Noor lah so boleh lah dikatakan sebagai BerCahaya , Fatin - Genik & Cantik and Sufinaz - None .>,< Ha! sebelum terlupa tarikh akhir untuk join contest nie 31 MEI 2011 . So Jom..Jom.. Join sama-sama =)

Sekian, Terimas ;)

P/s : Kalau nak join contest ni just click banner Miss Nadhirah atau pun Click nie .




2 comments:

  1. AnonymousMay 04, 2011

    sedap name fatin tuh....
    thanks sbb sudi join yea...hehehe...

    ReplyDelete
  2. Thanks yer Miss Nadhirah =)
    ok. ur welcome =)

    ReplyDelete