Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Wednesday, January 11

My New Mission!!



Assalamualaikum...

1st, thanks cz all of u yang visit my blog.. thanks so much !!
even, my blog not too active.. u guys can visit my page...
thanks again ;)

okeey, now i'm going to say welcome to 2012 !!!!
wahhhh... heppy tak korang ????
u know y, thun baru.. mestilah byk kebaikkan serta kelebihan..
terutamanya... dari segi pembaharuan...

yer la... sesetengah orang decide nak cleanup dosa-dosa yang lampau.. then nak berubah menjadi baik.. alhamdullillah... =D INSYAALAH..

...........@..........

ada mission mcm saya... he.he.he
what mission beb?
HEHEHEHEHE

adalah!!!
perlu kah cakap kan nyeee??

"tak payah" (sora jaat dah kuar) hahaha

yerla... bukan semua orang akan berkongsi kan... but for this time i would to share this with u guys, cz y, i need yr opinion... =D

WHAT OPINION?

oK... LET'S ME.. START.. ;)

Actually, aku minat sangat dengan dua orang MR.. nie.. but i don't know, which one should i choose.. so hard.... =P

WHO??


OK.. LET ME INTRODUCES..


WHO??


HEHEHEHE...


WHO?????????


OK.OK.OK...
MR. BELY & MR. SAMSEY.

HEHEHEHEHEHEHEHE...

Ok... aku gurau je beb...
between diorang lah.. yang mana patut aku pilih.. sebab masing2 ada kelebihan dan kekurangan masing2... mostly aku tengok ramai yang suka MR. BELLY, but mostly suka MR. SAMSEY...

sapa-sapa yang ada pendapat sila cadangkan yg mana bagus ! =P
=DD





_ Memperkenalkan Mr. Samsey & Mr Belly-
hahahahah..
Hendsome x??
hahahha









MR. BELLY




Chhill out!
=D



No comments:

Post a Comment