Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Monday, November 28

S + E + R +A+ B + U + T



Ohh aku SERABOT .. Tuhlunn.. =(


Hye guys !!
hope u guys happy..

For this entry i feel like to shout .shout & shout !!!

(JERITAN BATIN)

=p

Hanya jeritan batin je lah yang mampu aku buat...
susah untuk aku kongsi kan masalah nie kepada orang terdekat...
sebab aku rasa its too personal.. =P
i'm prefer to solve own and if can't handle, then i'll share with my close friend =)

Actually, its not too easy & not too hard..
Aku mesti slesaikan masalah ini juga
kalau tak.. pecah kepala.. sebab kena sentiasa pikir...

Paling aku tak suka dalam hidup adalah "Duress"! Tengok juga lah kan jenis paksaan... depands on situation lah kan.. if 'duress' is more to positive thing.. it's ok for me to follow the rule.. but it's more to "Menyusahkan "!

Serius cakap.. aku tak suka.. jangan la paksa aku...

In generally, kalau nak cakap pasal perasaan.. mana boleh paksa..kan..
tak kan aku nak hipokrit.. layan .. padahal hati.. sebaliknya...
nak cakap lebih2 aku sendiri takut.. bukan apa, nty aku follow juga benda tue..
cuma apa yang boleh aku katakan adalah..
aku tak bersedia.. lebih baik kita berkawan
&
jangan simpan perasaan yang lebih-lebih...

It's to Complicated lah...
Maafkan aku beb... aku straight lah..
i'm so sorry..

But we're still to be a friend.. maybe teman rapat but not in relationship..

dah tue.. berkait pulak.. arrrrhhhhhhhhhhhhhhh

TOO MUCH !!!


The person that i mean not a guy.. but zzzz...
rasa macam bersalah pula..
tapi aku bukan macam tue..
maafkan aku sekali lagi...









3 comments:

  1. chill lah...
    byk sabar,,, =)

    ReplyDelete
  2. @Awiekashi - Huem.. tengah tahan sabar je la nie.

    @KAMIHIDUP - =D sedang rilex =D

    ReplyDelete