Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Saturday, June 25

Bosan Vs Ceria pON !!!

Assalamualaikum ...

My Friends !!

From Today 26/6/2011 saya dah muleh berblog semula =))

Fuhh.. bayangkan hidup tanpa berblog.. memang sungguh terasa kowtt..

(Baru sekarang kowt nak taw )

Nak buat macam mana dugaan terhadap my lappy kesayangan nie..

apa-apa pon kena steady.. SAJA.. =))


Welcome to my New Lappy Life ~


Korang tengok lah sendiri.. rope nyaa.. sebelum nie.. time nie lappy aku tengah tenat.. sampi nak on pun tak boleh.... menangis kowt.. =P Then bila g jea klinik ..Dr mengesahkan lappy aku didapati sedang pengsan.. sebabnya.. tulang nya rosak (Motherboard lah hehe) .. so dalam masa 1 week to 2 week my lappy dah pon sihat walafiat.. alhamdullilahh.. Dr mengesahkan MyLappy aku dah dirawat secukupnya dan boleh bertugas seperti sedia kala.. aminn... =)))


..... Tadaa....
My Lappy dah siap sedia untuk bertugas..
=)))


P/s : Suda mengantokk.. mau tido ponn.. jom lah pown.. =P
Bye-bye
Nyte...

No comments:

Post a Comment