Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Sunday, May 22

Segmen Bloglist Abgteror , Tanah Tumpah Darah ku~



Assalamualaikum ...

U~olls.. Sihat kah?? hehe.. diharapkan sihat dan sejahtera belaka yea~~.. iyer la kan.. sekarangkan musim panas... so, korang kena la banyak minum air masak banyak-banyak yea~.. ok.. tadi time blogworking lagi~ terjumpa satu segmen lagi.. by AbgTeror.. Hurm segmen die memang bagus.. sebab AbgTeror nie nak tahu setiap membe-membe blogger nya berasal dari negeri maner... so, timbul lah segmen nie untuk merapatkan kaum-kaum blogger nyer.. Yes, memang tak dinafikan segmen nie amat bagus.. Atlease kita boleh tahu.. di mana member2 blogger2 kita berasal kan... ok.. Jom.. Join ramai-ramai..g pun simple-mimple jea k.. korang tak payah nak susah tag orang ok~..

~Korang just kena jawab 4 jea soalan nie ~

1. Dimana anda dilahirkan ?
~Saya dilahirkan di Penang ~

2. Dimana anda dibesarkan ?
Saya dibesarkan di Kedah ~

3. Negeri pilihan anda untuk di masukkan ke dalam senarai bloglist AbgTeror ?
Of-couse la Penang ~

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut ?
Hurm.. sebabnya.. walaupun saya menetap di kedah~ kalau nak seronok ~beronok mesti akan ke Penang sebab dekat jea pun tak jauh sgt pom.. haha.. dan juga penang juga tempat saya dilahirkan..~,~

~ Tue je .. dah pon siap ~
So Simple, So Mimple..




2 comments:

  1. Hye~
    Wsalam...
    Thanks shera~~ k..
    dah visit dah blog shera~
    nice blog~
    =))

    ReplyDelete
  2. Wsalam...

    Thanks cz singgah blog saye nie..

    Ok..
    =))

    ReplyDelete