Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Thursday, May 19

Ape cer nie ???


Ape Cer Nie...??



Assalammualaikum ...

u~olls , Ok Baru~ baru nie aku ada buat entry tentang Filem kongsi nie an.. ok~ hari nie aku nak ulas sikit la pasal movie.. nie.. sebab aku pun dah tengok...

Sebelum aku tengok , aku da buat entry Lu Langsi, Lu mati , then bila aku dah pom tengok citer Kongsi nie.., Haha.. ok memang tak dinafikan aksi-aksi die boleh la tahan.. dan semua orang tahu Sam pon pelakon yang hebat~ banyak la yang menjadi .. paling sempoi Time sam berdiri atas kereta polis tue.. haha.. bran gak la~ haha... tapi, ending dia tak best la.. seyes.. tak besh langsung~ mungkin akan ada Kongsi 2 kowt lepas nie.. mana lah nak tahu~~.. tapi ending tak besh ~ sayangs la... kalau ekot hati nak bagi 5 bintang.. tapi disebabkan ending tak baper nak sonok~beronok, Boleh bagi 3 and half jea la.. kan...

Ok... Dengar kata , Filem Pirates of the Caribbean ... macam best je~~ i loike ~



Nah, Korang try layan Triller dulu ~ =D


p/s : Jack Sparrow & Barbossa embark on a quest to find the elusive fountain of youth only to discover that BlackBeard and his daughter are after it too.

Macam Best~,~

No comments:

Post a Comment