Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Monday, April 25

Pengganggu Hidup Saya ! !



Patutkah kah dia??
&
Layak kah aku ??


Entry kaly nie aku nak share tentang somethink nie yang aku memang sakit haty walaupun aku cuba control emosi aku tapi perasaan geram ,benci & sebagainya lah yang berjalan kat otak aku skunk nie.. perittt laaa... yez ! betol la kata orang dalam bercinta nie memg byk dugaan sebelum kita nk jumpa dengan seseorang yang teristimewa dalam hidup.

Sapa pun yang penah bercople mesti happy , bahagia da sebagainya.
tipu lah kalu tak pernah da dugaan kan dalam coplos.
masalahnya dugaan yang datang nie
dah baper kaly aku dapat &
tak pernah nak habis si jelosy tue nak ganggu hubungan kami.
cuba bayangkan tengah hapy lapy dengan orang yang kita
syg then datang la si jelosy tue dan menyebabkan kami gaduh what the hell !

Haty ni kalo bersabaq sampi bila la sgt kan. rasa macam nak tengking si jelosy tue macam nak cakap ja " woii jangan la duk ganggu kami lagi !
tak puas haty pa lagi ! isssshhh geram lah !
tapi aku tau soal cintun nie tak boleh nk tengking2 bukan dapat apa pon.
dapat dosa ag da la.Bikin bertambah serabut lagi masalah .

Harap2 semua perselisihan mcm nie cepat2 la settle.Sakit jiwa nie..

p/s : terpaksa luah disini. sebab terlalu benggang & sakit haty.








No comments:

Post a Comment