Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Thursday, April 7

Mr right or Mr wrong =(



ROSSA
:: _ATAS NAMA CINTA_::



Assalamualaikum

Penah tak dengar lagu atas nama cinta nie? best ke? haha.
tanya nie bukan apa. tak semua orang layan lagu macam nie dan termasuklah aku sekali.
anyway! bukan aku sengaja nk letak lagu nie. hehe. rasa2 nya sedikit sebanyak aku rasalah
aku dalam situasi nie. aku sebenarnya tak dak lah jiwang sgt pasal cintan cintun nie. tp sekali sekala kena gak jiwangkan. law tak dak jiwang. asyik brutal or rnb and jenis2 genre muzik yang lain lah. bosan jugak. hidup mesti mau relax gak kadang2. tapi kalu terlalu jiwang pon lomas den. ahak!

seyes cakap ar, hidup nie kadang2 happy, sedih, kecewa, rungsing sampai ada satu tahap tue kita sendiri tak dapat settle masalah kita then kena juga minta pendapat orang disekeliling sekurang2nya apa yang kita alami /beban yang kita simpan hilang lah sedikit. cakap pasal Cinta nie. semua da macam-macam pe`el kan? tak semua orang bahagia dan tak semua orang derita. dan tak semua orang bahagia & derita tht mean half la.

Sebenarnya,
lagu atas nama cinta nie amat sesuai dengan seseorang yang mempunyai 2 cinta hati pada masa yang sama , harus memilih yang mana cinta hatinya dan terpaksa bekorban demi kekasih yang di cintainya.
kalau betul2 duduk dalam situasi nie. mesti terasa macam mana peritnya. situasi mcm nie selalunya tak sengaja,& tak boleh nak dijangka. tambah2 nak bekorban untuk kebahagiaan lelaki yang kita sayang. mestilah kita nk buat keputusan yang terbaik mustahil nk mengikut nafsu semata2. salah tue!! kalau nak dibangdingkan perempuan dengan lelaki mana korang rasa hebat buat keputusan??


Perkara yang amat ' Grrrrr ' dalam hidup ialah untuk membuat keputusan. bukanya apa salah seorang akan ditinggalkan. huh! memang cabaran hebat lah! takut nty kalau ada yang tidak puas hati akan berdendam? bukan nya pa. manusia kan mcm2. kita sendiri takkan faham hati dan perasaaan diorg. tambahan lelaki. memang la hari2 cakap cinta,sayang n bla...bla...bla.. tapi disebalik hatinya? bukan nak hasut or nk beri pandangan yang negatif cuma kena berhati2.

Yang pasti dalam kehidupan ; kita haruslah memberi pandangan yang positive terhadap apa jua situasi/keadaan . hal ini kerana, apa yang keluar dari sudut pandangan kita , orang akan dapat menilai siapa diri kita. fikir-fikirkan lah & selamat beramal =)





2 comments:

  1. lalalala.. :p
    i'm tagging you. tengok la kat link ni. :)
    http://ezaty-mylife.blogspot.com/2011/04/pencarian-blogger-lama-dan-baru.html

    ReplyDelete