Secubit secarik tentang saya =)

My photo
Welcome to my page =) thanks for being my friend =) I love u =) .Secubit tentang diri saya . Berasal dari utaqha dan seorang yang agak pemalu. Tujuan blog arfarynazed ditubuhkan untuk mencari ramai teman dan borkongsi isu-isu yang terbaru & menarik =) Thanks to all yang sudi view my page.. =)Jangan lupa Tinggalkan kesan anda yokk =)

Sunday, April 24

Kangen la sama kamu xoxo


Hye, Hye & Hye !

" Saya Kangen Bangat sih ama Kamo "
" Bila in kita bisa ketemu ya ? "



Tiba ja jadi rindu tak keruan ! haha.
rindu teroq nie..
Rindu dengan Jantung haty.

Layan kejab ! ahaks.


Tak boleh tidur langsung!




Assalamualaikum 8)



Skunk nie dah Jam 6.37 pagi.
Bayangkan dari malam tadi asyik dengan lappy ja..
haha. tapi caya lah jab g malam mesti aku mengantuk awal sebab malam nie
aku langsung tak tidur. ayoyoyo..

sebenarnya, aku nie bukan jenis tidur lewat sgt..
mungkin sebab aku terlalu boring. jadi bila malam ja asyik duk on9..
then finally, pukul 6 lobey daa.. hihi
ishhhh ... rasa geram laaa...

tidur nie sebenrnya nikmat taw.!
tapi kalo terlebih tidur nikmat tue teros hilang . haha.
sebabnya otak kita sedikit sebanyak jadi blur. haha.
tp. tak semua. mungkin sesetengah orang yang mengalami macam tue.
bagi yang dah biasa mayb tak kowtt.. tah la . tak pasti pula..

sOry sebab dah lama tak update lgsg blog saya.
sebabnya tengah penin dengan situasi skunk nie.
duk penin sama ada nk continue Study or Keja.
hurm... kalo diikut haty yg sebenarnya memg nk keja pon.
tpi tue lah lesen tak settle ag.

sERABOT & sEMAK kEPALA hotak nie!

Bila tengah semak kepala.
lagu nie lah menjady pilihan haty.
=P


Friday, April 15

Charlie Chaplin´s yang cute !!!


Assalamualaikum

=)

Ok. saja la nak share dengan suma . tadi time ceq duk tengah2 searching ...
asal klik new tab ada gambar Video Charlie Chaplin nie.
Mayb hari ulang tahu die la kowt.
tak sure lah yang tue.
yang mahal nya cute kowt misai dia hehe.
n lawak la video nie.
seyes memg tertarik. menarik kau memg kedebomm..
hahahaha.




p/s : Kalau korang ada informasi mengenai Charlie Chaplin`s nie jom la kongi2 cerita dengan saya =)


Nak tahu tak ?


Assalamualaikum..

hehehhe.
ok . kaly ny ceq nak kongsi -longsi dengan ceq kat luaq sana .
taw tak nak kongsi pasal gapo nih?

Tips untuk kecutkan jerawat batu/bernanah/ yang besaq2 la
yang menyebabkan gangguan kat muka Kome yer!
Thiz entry untuk suma ok.

Tips yang ringkas & mudah je.


Tempek jer kat muka dengan Bedak sejuk haha.
bila lagi nak jadi zomgirl & zommen . hikhik.
bedak sejuk boleh kecutkan jerawat !kalu pandai pilih ada juga bedak sejuk
yang boleh hilangkan bintik hitam & bekas jerawat. so , pandai2 lah cari yer.


eamm.... ok. lagi satu cara nih. masukkan sedikit garam ke dalam bedak sejuk
then tempek2 la kat muka yer. jgan makan pulak hahaha.
tapi akan rasa sedikit pedih la. tapi insyaalah leh kecutkan jerawat.


lastly, calit sedikit lipstik kat jerawat korang.
nie pun cara nak bagi jerawat korang kecut gak.
jgan la letak lipstik yang gloss pulak. haha.
lipstik yang jenis stik tue yer!

p/s : untuk lelaki pandai2 la cari lipstik .minta je kat awek korang, tak pun pinjam kejab kakak , adek ke tak pon mak ke.. hehehe.

that it.
thanks yOu

Selamat Mencuba !!






Truth or Dare by Cik Ezaty


Assalamualaikum..

=)


ok. kali nie bukan Pasal Entry Segmen ke? Contest ke ?
tapi nak semakkan Cik ezaty Punye Teka teki.
hehe. Boleh kan Cik ezaty =)

Ok.
Soalan-Soalan yang dinyatakan Oleh Cik Ezaty
Dalam Blog nyer ialah :

Ringkas jer.
Macam jawab exam Truth & False
Cuma Cik ezaty tak Buat Truth & false
tapi Cik ezaty buat Truth & Dare
Jom saya na buat =)

Soalan 1

Apakah kegiatan harian anda yang paling membosankan?
( Dare ) cz Gamez menjadi teman.

Soalan 2

Apakah benda yang tebaik dalam hidup anda?
( Truth ) Boleh makan,tido & mandi haha.

Soalan 3

Apakah makanan yang paling teruk yang pernah anda masak?
soalan mautt ! haha.
( Truth ) Sardin ! time tue time sekolah rendah.kononya nak try masak la mcm profesional
lastly jadi hahaha sardin air. hahaha.

Soalan 4

Adakah anda pernah ponteng kelas masa anda belajar?
( Truth ) MESTI! paling aktiv masa sekolah menengah! (Buas kowt)

Soalan 5

Pernahkan anda menipu ibu bapa anda ?
( Truth )

Soalan 6

Mampukah anda bercakap selama 3 minit tanpa henti ?
(Dare)

Soalan 7

Siapakah orang pertama yang sakitkan hati anda ?
(Dare)

Soalan 8

Siapakah orang yang paling penting bagi anda ?
( Truth ) of couse my family & mytutt =)

Soalan 9

Adakah anda mencintai sahabat sendiri ?
( Truth ) dah lupa dah. hihi

Soalan 10

Adakah anda rasa wajar permainan ini diwujudkan ?
(Truth ) yups! bole fun2 kan? =)

Daa siap daaa~

Copyrite BY Cik EZATY Blog !














Thursday, April 14

1st lucky draw by yuyue



Assalamualaikum

=)

Contest lagi ! hehe lala lili lolo.
fun la beb dengan contest ! lama2 law cam nie leh ketagih doe. haha.
ok. untuk kali nie contest kita datangnye dari Cik yuyue kiter =)
ampa suma Jom ar join ramai2. bg meriah sat hehe. bila lagi kan.
hadiah dia nuhh layan ~=)
hehehe

OK . macam biasa la Cik yuyue ceq copy & paste lah yer
syarat2 yer..

1 : Korang nk follow yuyue jalan kaki ker,guna heli ke,train ke..ikot suke lar..lau xnak follow pown xper..xder paksaan okeyh..tapi takot nanti korang terlepas pandang sape ygMENANG..yer dak?ehehe..alang2 da follow tuh letak ler lam bloglist sekali..wweeeee..bukan pe..t lau yuyue update sape yang menang,terpampang kat ruangan bloglist 2..xgitu?lau xnak letak pown xper..no hal lorh.

2 : cite lar cikit sal "1st lucky draw" nie yer..simple2 ajer..konon2 promote ler contest nieyh yerrr..simple mimple ajer..and jgn lupe letak header yuyue kat entry and linkkan kat blog yuyue/entry nieyh..ada dua header yuyue haaaa...korang pilih ajer nak yg mana..mana2 satu pown boleyh..ehehe..coz mula2 yuyue guna header yg first tuh..and yuyue p tukar balik guna header yg no 2 tuh..so xmo konfius2..jnji link tu ke http://adewkyuyueaffens.blogspot.com/ okeyh..agaga...;p

3 : Korang nak tag berapa org pown yuyue xkesah...sonang-sonang korang tulis ajer "saya tag semua yang baca entry nieyh"..so xpayah nak susah2 taip url kan2??..

4 : pas dah siap 2 korang tinggalkan link blog korang kat ruangan komen entry nieyh yer syg2..wink3**




Klik banner kat atas nie kalo nak join contest Cik yuyue nie yer =)

Ok ! Cik yuyue Ceq nak explained kejab noh knp Ceq guna banner nie.
sebabnyer banner nie cute miut larh ahakss =)
Ikhlas yer . =)


saye nak tagg to All my list frenz =)
Joint taw ! ramai2 joint dun warry ada Special Gift lah.
haaa! sebelum terlupa tempaOh masa yang diberikan oleh Cik yuyue..
12/4/2011 - 12/5/2011
Sebulan tue !
Jom2 lepak2 di follower & Join =)



1st Giveaway by UJANG


Assalamualaikum

=)

Mesti orang dah taw asal aku update blog je. tak habis2 pasal Contest or Segman.
lalala. haha. bukan nyer tanak tulis entry Lgsg beb! cuma dalam minggu nie ceq kurang mOOd nak menulis . kalau ekotkan idea memang byk kowt isu nak publish kat sini tapi
tak pe la. nty2 cek update la nohhh.. hehe =P

ok. hari nie ceq nak pekenai kat ampa suma satu Contest yang diproses oleh En ujang nie.
tak kurang hebat juga yer. taw tak knp? hehe. mcm biasa lah hadiah tuhh.. hehe.
menarik tertarik kau memg Kedeboom! hehe

ok. sebelum nak follow ape yg En Ujang nie nak ceq buat.
Meh ceq mai kita usya die punyer syarat2.
macam biasa la yer Cik Ujang ceq nak Kopi & lekat ja nohh hehe.
( takpa kan.kan.kan.) ;)

.............................................................................

1) Letak Header Pilihan Malaysia kat atas tu ...hahahah (tak wajib)

2) Letak satu gambar korang yang sempoi ...( tak wajib)

3) Bebel la apa-apa..nak kutuk blog aku pun boleh...('',) ( tak wajib)

4) Tag 2 orang (bagitau la dorang ek)

5) Tinggalkan entri penyertaan di entri ini...

* kalau rajin follow ek..('',)

ha!!! Tarikh tutup pernyertaan bulan depan kot ( En Ujang la kata )=)

.............................................................................

klik Banner En Ujang kalu nk join Contest nie yer ! =)



Satu gambar yang sempoi ??

Aku Pon tak pasti la pic nie sempoi ke x.. haha
ceq buh ja En Ujang.


En Ujang yang suruh Bebel

Ceq cuma nak kata En Ujang nie pon Sempoi jugak. tau x knp?
sebabnye En Ujang punye entry pasal Contest nie ade style.
hehe taw tak kat mn? hehe ( tak wajib )
pelik je bunyik nye tuh,. hehe
lalala.. cakap tadi boleh bebel kan.kn.kn.
so saye bebel la.. hehe =)
Dah siap Follow da =)

kali nie ceq nak buh peluru berpandu L20998887 ( No kod peluru ) =)

Jenis Peluru ezaty & Aqilah

Siap!